Specjalne działania służb ochrony na czas epidemii COVID-19

Dziś skupiamy się na dostosowaniu Grupy Impel do odpowiedzialnego działania w nadzwyczajnych okolicznościach. Tak opisuje stanowisko Grupy Impel w obecnej sytuacji jej prezes, Grzegorz Dzik.

W związku sytuacją, jaka powstała w Polsce i na świecie, Grupa Impel dostosowuje swoje usługi do nowych, niestandardowych potrzeb klientów. Wprowadzamy nowe usługi, które ograniczają skutki epidemii CoVid-19 w codziennej działalności naszych kontrahentów.

Utrzymujemy czystość i dezynfekujemy pomieszczenia

Usługi utrzymania czystości są realizowane również przez służby ochrony Grupy Impel i m.in. poprzez zastosowanie specjalnych środków do walki z wirusem, np. gazowania, ozonowania i dezynfekcji pomieszczeń. Sytuacja na rynku tych środków jest bardzo dynamiczna, więc nieustannie szukamy dostawców, negocjujemy ceny, organizujemy logistykę, aby wszystkim naszym klientom zapewnić to, co w tym okresie jest bardzo ważne.

Ruch osobowo-towarowy pod specjalnym nadzorem

Pracownicy ochrony pracują z dostawcami i gośćmi  naszych klientów. Obsługują recepcje, kontrolują ruch towarowo-osobowy. Ponadto w kilkunastu lokalizacjach wprowadziliśmy w porozumieniu z naszymi klientami stałą usługę mierzenia temperatury.

Chronimy dane firmy podczas pracy zdalnej

Impel Cyber zaczął świadczyć usługę dopasowaną do modelu pracy zdalnej, która polega na monitorowaniu stacji roboczych pracowników przebywających na tzw. home-office. Dzięki temu minimalizowane są ryzyka związane z rozproszoną infrastruktura informatyczną.